Monday, February 9, 2009

Lagu Dato Seri dan Nyonya

Marilah kita sama-sama hayati lagu di atas mengikut versi Apek dan Marjina dalam filem Ali Baba Bujang Lapok. Lagu ini dituju khas pada ADUN-ADUN yang melompat:

Lagu Dato Seri dan Nyonya

Haiya dato Seri punye manyak dose
Gua manyak susah mau buat keje
wang dan ringgit dato seri bagi gue
dato seri kurung sampai gua tak boleh nyalan aa!

Marilah nyonya hoi mari sayang
Ikutlah ana nyonya jangan bimbang
Masuklah nyonya dalam parti songsang
ana bayar nyonya hoi perlahan-lahan

Gua tatak bimbang gua tatak takut
Tapi pengundi gua sudah mula mengugut
Semua jasa gua sudah Nampak gulap
Macam dato seri yang sungguh pelahap

Oh nyonya Sayang oi janganlah susah
Sokong pada ana wang mas ana upah
Cepat kuar PR nyonya cepatlah cepat
Habak lah nyonya bila nak melompat

Nyonya jaga depan ada uwang
Mana?
Lompat
Haiyaa!
Lompat
Haiyaa!
Lompak Nyonya Lompat….
Hurree….

No comments: